Tuesday, June 14, 2011

MyStory: Kawan Ku Bakal Menerima Menantu-2 July 2011

Salam kengkawan....
Surpriseeee..... Kawan mama masa sekolah rendah & menengah.... sek kami nama...Sek Kebangsaan Sg. Tukang Sidin Teluk Intan, Perak. Kami darjah 1 tahun 1977..... ehhh...betul lerr kannn...kengkawan.... dan Sek Menengah Sungai Manik
Bukan teruja sebab apa, sebab kawan mama ni dah nak terima menantu...sedangkan anak mama yg sulung baru darjah 1.....jauh nooo...bezanya tuuu....'menantu' ngan 'darjah 1'....he...he...he...he... apa pun Tahniah buat kawan mama Pn. Normimi Binti Abdul Hamid dan Suami.


Seingat mama laaa... inilah baru sorang kawan mama yg menghantar kad jemputan utk ke perkahwinan anak mereka. Tak tahulah pulak kalo ada kengkawan lain yg dah juga menerima menantu. Tahniah juga buat Tuan/Puan semua.

Insyallah, mama dah beritahu ayah untuk hadir majlis ini, harap2 tidak ada halangan mendatang. Kengkawan juga mama dah tag dalam FB.... so kita jumpa di sana.....
OK..mama tuliskan semula alamatnya.....NO 113, QUARTERS KTMB, JLN PADANG, JLN PELABUHAN SELATAN, 42000 PELABUHAN KLANG, SELANGOR.
sebelum pegi jika tak sure, google laaa dulu.... kang ada yg sampai kelain plak.

Kepada pengantin, Makcik ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU DAN SEMOGA BERBAHAGIAN SEPANJANG HAYAT.
Mimi, tahun depan ko akan menimang cucu, selamat menjadi Nenek.
Mama pun skrg dah jadi Nenek, cucu dah berderet.... Nenek yg Vogue.

Kenangan di bangku sekolah adalah kenangan lalu.... setelah kita remaja...masing2 dengan hala tuju sendiri...setelah itu dengan dunia kerjaya dan seterusnya meniti usia ke penghujung dengan amalan yg dibawa.

No comments:

Post a Comment